Gebruikelijke werkzaamheden

Gebruikelijke werkzaamheden Oprichting BV Stichting Vereniging

  1. Dossier aanmaken
  2. Controle identiteit
  3. Inventarisatie van omstandigheden en wensen ten aanzien van de vennootschap / geven van voorlichting over de consequenties van de betreffende dienst aan betrokkenen alsmede het uiteenzetten van de daaraan verbonden gevolgen
  4. Onderzoek naar de betrokken (natuurlijke / rechts-)personen in de daartoe strekkende registers (max. 2 betrokkenen (rechts) personen)
  5. Maken van de akte
  6. Maken van de nota, voor een overzicht van de te betalen bedragen
  7. Tijdige toezending van de concept akte en de nota
  8. Indien noodzakelijk, wijzigingen aan de Kamer van Koophandel doorgeven
  9. Het tekenen van de akte (passeren)
  10. Werkzaamheden voor wettelijk verplichte registratie van de akte binnen tien dagen na passeren
  11. Het afgeven van afschrift(en) of uittreksels van/uit de getekende akte (n)
  12. Akte 30 jaar bewaren in brandvrije ruimte en overeenkomstig andere wettelijke voorschriften.

Bijkomende kosten welke apart gespecificeerd worden op de offerte

  1. Inschrijving Kamer van Koophandel
  2. Recherchekosten
  3. Informatiekosten GBA (gemeentelijke basis administratie), VIS (Verificatie Identificatie Systeem, CR (Curateleregister) en FIS (Faillissement Informatie Systeem), KvK (Handelsregister)
  4. Indicatie administratiekosten
  5. Handelsnaamonderzoek
  6. Aandeelhouderregistratie

Niet inbegrepen zijn oa. onderstaande werkzaamheden tbv:

  1. Volmachten
  2. Advisering BV in oprichting
  3. Aandeelhoudersregister
  4. Verzetten afspraak
  5. Annuleren afspraak

Offerte aanvragen

Specifieke wensen? Vraag vrijblijvend een offerte aan!

Offerte aanvragen

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Coronaprotocol

Ook OMD notarissen is genoodzaakt maatregelen te nemen tegen verspreiding van het coronavirus voor uw en onze gezondheid.